№ |
№Р |
№П |
Діяльність |
1 |
1 |
1 |
Наведення прикладів джерел інформації за
видами із запропонованих учителем. |
2 |
1 |
2 |
Коментоване читання. |
3 |
1 |
3 |
Застосування дидактичних ігор. |
4 |
1 |
4 |
Групова робота з джерелами інформації. |
5 |
1 |
5 |
Формулювання питань до запропонованого
тексту. |
6 |
1 |
6 |
Створення усних повідомлень з
використанням декількох джерел. |
7 |
1 |
7 |
Фронтальна бесіда. |
8 |
1 |
8 |
Самостійна робота з пошуку джерел
інформації |
9 |
1 |
9 |
Добір інформації з якої-небудь теми (обраної
разом з учителем) з доступних (наявних) джерел. |
10 |
1 |
10 |
Ранжування запропонованої інформації за
її соціальною значущістю. |
11 |
1 |
11 |
Наведення прикладів впливу інформації на
власне життя під час бесіди. |
12 |
1 |
12 |
Ознайомлення з інформацією та з
коментарем до неї з метою обґрунтування власної щодо коментаря. |
13 |
1 |
13 |
Ознайомлення з інформацією з метою
виявлення та виправлення в ній помилок. |
14 |
1 |
14 |
Використання інтерактивних методів
роботи. |
15 |
1 |
15 |
Робота зі словником. |
16 |
2 |
1 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
17 |
2 |
2 |
Складання таблиці видів медіа. |
18 |
2 |
3 |
Підготування виступу на теми історії
розвитку медіа. |
19 |
2 |
4 |
Виконання завдань під час групової
роботи. |
20 |
2 |
5 |
Запис міркувань щодо власного медійного
дня. |
21 |
2 |
6 |
Використання інтерактивних методів
роботи. |
22 |
2 |
7 |
Робота зі словником. |
23 |
2 |
8 |
Формулювання запитань під час
обговорення. |
24 |
2 |
9 |
Ознайомлення з медіаповідомленням з
метою представлення запропонованої інформації в табличній формі. |
25 |
2 |
10 |
Складання тематичної добірки
інформаційних матеріалів друкованих медіа з якої-небудь теми. |
26 |
2 |
11 |
Ознайомлення з телепрограмою з подальшим
складанням анонсів декількох передач за їх назвами. |
27 |
3 |
1 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
28 |
3 |
2 |
Робота з навчальним медіатекстом. |
29 |
3 |
3 |
Формулювання запитань під час
обговорення. |
30 |
3 |
4 |
Робота зі словником та пошуковими
системами. |
31 |
3 |
5 |
Застосування інтерактивних вправ. |
32 |
3 |
6 |
Складання плану аналізу
медіаповідомлення за поданими критеріями. |
33 |
3 |
7 |
Фронтальна, групова та індивідуальна
роботи учнів. |
34 |
3 |
8 |
Формулювання запитань. |
35 |
3 |
9 |
Мініпроєкт «Створення рекламного
продукту, що стосується школи (класу)». |
36 |
3 |
10 |
Аналіз кадру (фотографії, плаката,
рекламного постера) з погляду того, що там відбувається. |
37 |
3 |
11 |
Перегляд неозвученого уривка медіатексту
та розроблення свого плану звукової доріжки для цього фрагмента. |
38 |
3 |
12 |
Аналіз рекламних афіш медіатекстів
(візуальна й письмова інформація, найважливіша частина такої інформації,
указівки на жанр медіатексту, композиція афіші). |
39 |
4 |
1 |
Коментоване читання. |
40 |
4 |
2 |
Складання таблиці «Факт, судження,
фейк». |
41 |
4 |
3 |
Наведення прикладів достовірної і
недостовірної інформації з найдених джерел. |
42 |
4 |
4 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
43 |
4 |
5 |
Робота з навчальним медіатекстом. |
44 |
4 |
6 |
Фронтальна, групова та індивідуальна
роботи учнів із запропонованими рекламними продуктами щодо виявлення
маніпуляцій. |
45 |
4 |
7 |
Робота з пошуковими системами для
перевірки інформації на достовірність. |
46 |
4 |
8 |
Проведення мінідискусій за поставленими
проблемами. |
47 |
4 |
9 |
Порівняння кількох поглядів (наприклад,
професійних журналістів, мистецтвознавців) на події, відображені в
медіатексті і про сам медіатекст. |
48 |
4 |
10 |
Аналіз медіатексту на історичну тему,
заснованого на документальних фактах. Вивчення країнознавчих, політичних та
історичних матеріалів, що стосуються цієї теми і періоду часу. Порівняння
вивчених матеріалів із зображенням історичних подій у медіатексті (образ
країни, народу, раси, національності, соціального ладу, політичного
врядування, системи правосуддя, освіти, трудової діяльності тощо). |
49 |
5 |
1 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
50 |
5 |
2 |
Фронтальна, групова та індивідуальна
роботи учнів. |
51 |
5 |
3 |
Складання переліку «Складники
авторського права». |
52 |
5 |
4 |
Створення простих мультимедійних
продуктів. |
53 |
5 |
5 |
Складання правил етичної поведінки в
соціальних мережах. |
54 |
5 |
6 |
Формулювання запитань з теми
«Медіабезпека в інтернеті». |
55 |
5 |
7 |
Запис власних міркувань |
56 |
5 |
8 |
«Плюси і мінуси комп’ютерних та
відеоігор». |
57 |
5 |
9 |
Розв’язання пізнавальних завдань. |
58 |
5 |
10 |
Мініпроєкт «Якою буде наша інтернет
сторінка класу». |
59 |
5 |
11 |
Аналіз рекламних медіатекстів (візуальна
й письмова інформація, найважливіша частина такої інформації, указівки на
жанр медіатексту, композиція афіші) розміщених в інтернеті. |
60 |
5 |
12 |
Складання списку відвідування сайтів в
інтернеті за тиждень. |
61 |
5 |
13 |
Робота зі словником: терміни з
онлайн-безпеки. |
62 |
5 |
14 |
Виклад запропонованої інформації, із
такою її зміною, щоб вона стала доступною молодшим дітям. |
63 |
6 |
1 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
64 |
6 |
2 |
Коментоване читання. |
65 |
6 |
3 |
Підготування виступу на тему
«Медіапрофесії», «Українське кіно». |
66 |
6 |
4 |
Створення простих мультимедійних
продуктів. |
67 |
6 |
5 |
Фронтальна, групова та індивідуальна
роботи учнів. |
68 |
6 |
6 |
Мініпроєкт «Презентація однієї з професій
кіномистецтва». |
69 |
6 |
7 |
Робота зі словником. |
70 |
6 |
8 |
Розв’язання пізнавальних завдань. |
71 |
6 |
9 |
Інтерактивні вправи. |
72 |
6 |
10 |
Мінідискусія на тему |
73 |
6 |
11 |
«Мистецтво цифрового світу дорівнює
класичному». |
74 |
6 |
12 |
Запис власних міркувань. |
75 |
6 |
13 |
Формулювання дослідницьких питань. |
76 |
6 |
14 |
Складання програм теле-/радіопередач для
різного роду каналів з урахуванням часу виходу в етер, авдиторії,
конкурентної здатності. |
77 |
6 |
15 |
Написання синопсису за літературним
твором. |
78 |
6 |
16 |
Знімання короткого відеосюжету
(тривалість: 1–3 хв) з використанням різних способів. |
№ |
№Р |
№П |
Діяльність |
73 |
6 |
11 |
«Мистецтво цифрового світу дорівнює
класичному». |
56 |
5 |
8 |
«Плюси і мінуси комп’ютерних та
відеоігор». |
36 |
3 |
10 |
Аналіз кадру (фотографії, плаката,
рекламного постера) з погляду того, що там відбувається. |
48 |
4 |
10 |
Аналіз медіатексту на історичну тему,
заснованого на документальних фактах. Вивчення країнознавчих, політичних та
історичних матеріалів, що стосуються цієї теми і періоду часу. Порівняння
вивчених матеріалів із зображенням історичних подій у медіатексті (образ
країни, народу, раси, національності, соціального ладу, політичного
врядування, системи правосуддя, освіти, трудової діяльності тощо). |
38 |
3 |
12 |
Аналіз рекламних афіш медіатекстів
(візуальна й письмова інформація, найважливіша частина такої інформації,
указівки на жанр медіатексту, композиція афіші). |
59 |
5 |
11 |
Аналіз рекламних медіатекстів (візуальна
й письмова інформація, найважливіша частина такої інформації, указівки на
жанр медіатексту, композиція афіші) розміщених в інтернеті. |
62 |
5 |
14 |
Виклад запропонованої інформації, із
такою її зміною, щоб вона стала доступною молодшим дітям. |
19 |
2 |
4 |
Виконання завдань під час групової
роботи. |
14 |
1 |
14 |
Використання інтерактивних методів
роботи. |
21 |
2 |
6 |
Використання інтерактивних методів
роботи. |
4 |
1 |
4 |
Групова робота з джерелами інформації. |
9 |
1 |
9 |
Добір інформації з якої-небудь теми
(обраної разом з учителем) з доступних (наявних) джерел. |
55 |
5 |
7 |
Запис власних міркувань |
74 |
6 |
12 |
Запис власних міркувань. |
20 |
2 |
5 |
Запис міркувань щодо власного медійного
дня. |
3 |
1 |
3 |
Застосування дидактичних ігор. |
31 |
3 |
5 |
Застосування інтерактивних вправ. |
78 |
6 |
16 |
Знімання короткого відеосюжету
(тривалість: 1–3 хв) з використанням різних способів. |
71 |
6 |
9 |
Інтерактивні вправи. |
2 |
1 |
2 |
Коментоване читання. |
39 |
4 |
1 |
Коментоване читання. |
64 |
6 |
2 |
Коментоване читання. |
72 |
6 |
10 |
Мінідискусія на тему |
68 |
6 |
6 |
Мініпроєкт «Презентація однієї з
професій кіномистецтва». |
35 |
3 |
9 |
Мініпроєкт «Створення рекламного
продукту, що стосується школи (класу)». |
58 |
5 |
10 |
Мініпроєкт «Якою буде наша інтернет
сторінка класу». |
11 |
1 |
11 |
Наведення прикладів впливу інформації на
власне життя під час бесіди. |
1 |
1 |
1 |
Наведення прикладів джерел інформації за
видами із запропонованих учителем. |
41 |
4 |
3 |
Наведення прикладів достовірної і
недостовірної інформації з найдених джерел. |
77 |
6 |
15 |
Написання синопсису за літературним
твором. |
13 |
1 |
13 |
Ознайомлення з інформацією з метою
виявлення та виправлення в ній помилок. |
12 |
1 |
12 |
Ознайомлення з інформацією та з
коментарем до неї з метою обґрунтування власної щодо коментаря. |
24 |
2 |
9 |
Ознайомлення з медіаповідомленням з
метою представлення запропонованої інформації в табличній формі. |
26 |
2 |
11 |
Ознайомлення з телепрограмою з подальшим
складанням анонсів декількох передач за їх назвами. |
37 |
3 |
11 |
Перегляд неозвученого уривка медіатексту
та розроблення свого плану звукової доріжки для цього фрагмента. |
18 |
2 |
3 |
Підготування виступу на теми історії
розвитку медіа. |
65 |
6 |
3 |
Підготування виступу на тему
«Медіапрофесії», «Українське кіно». |
47 |
4 |
9 |
Порівняння кількох поглядів (наприклад,
професійних журналістів, мистецтвознавців) на події, відображені в
медіатексті і про сам медіатекст. |
16 |
2 |
1 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
27 |
3 |
1 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
42 |
4 |
4 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
49 |
5 |
1 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
63 |
6 |
1 |
Пояснення вчителя/вчительки. |
46 |
4 |
8 |
Проведення мінідискусій за поставленими
проблемами. |
10 |
1 |
10 |
Ранжування запропонованої інформації за
її соціальною значущістю. |
28 |
3 |
2 |
Робота з навчальним медіатекстом. |
43 |
4 |
5 |
Робота з навчальним медіатекстом. |
45 |
4 |
7 |
Робота з пошуковими системами для
перевірки інформації на достовірність. |
30 |
3 |
4 |
Робота зі словником та пошуковими
системами. |
15 |
1 |
15 |
Робота зі словником. |
22 |
2 |
7 |
Робота зі словником. |
69 |
6 |
7 |
Робота зі словником. |
61 |
5 |
13 |
Робота зі словником: терміни з
онлайн-безпеки. |
57 |
5 |
9 |
Розв’язання пізнавальних завдань. |
70 |
6 |
8 |
Розв’язання пізнавальних завдань. |
8 |
1 |
8 |
Самостійна робота з пошуку джерел
інформації |
51 |
5 |
3 |
Складання переліку «Складники
авторського права». |
32 |
3 |
6 |
Складання плану аналізу
медіаповідомлення за поданими критеріями. |
53 |
5 |
5 |
Складання правил етичної поведінки в
соціальних мережах. |
76 |
6 |
14 |
Складання програм теле-/радіопередач для
різного роду каналів з урахуванням часу виходу в етер, авдиторії,
конкурентної здатності. |
60 |
5 |
12 |
Складання списку відвідування сайтів в
інтернеті за тиждень. |
40 |
4 |
2 |
Складання таблиці «Факт, судження,
фейк». |
17 |
2 |
2 |
Складання таблиці видів медіа. |
25 |
2 |
10 |
Складання тематичної добірки
інформаційних матеріалів друкованих медіа з якої-небудь теми. |
52 |
5 |
4 |
Створення простих мультимедійних
продуктів. |
66 |
6 |
4 |
Створення простих мультимедійних
продуктів. |
6 |
1 |
6 |
Створення усних повідомлень з
використанням декількох джерел. |
75 |
6 |
13 |
Формулювання дослідницьких питань. |
54 |
5 |
6 |
Формулювання запитань з теми
«Медіабезпека в інтернеті». |
23 |
2 |
8 |
Формулювання запитань під час
обговорення. |
29 |
3 |
3 |
Формулювання запитань під час
обговорення. |
34 |
3 |
8 |
Формулювання запитань. |
5 |
1 |
5 |
Формулювання питань до запропонованого
тексту. |
7 |
1 |
7 |
Фронтальна бесіда. |
44 |
4 |
6 |
Фронтальна, групова та індивідуальна
роботи учнів із запропонованими рекламними продуктами щодо виявлення
маніпуляцій. |
33 |
3 |
7 |
Фронтальна, групова та індивідуальна
роботи учнів. |
50 |
5 |
2 |
Фронтальна, групова та індивідуальна
роботи учнів. |
67 |
6 |
5 |
Фронтальна, групова та індивідуальна
роботи учнів. |
Немає коментарів:
Дописати коментар