Прочитав такий от текст і подумав...
От було б добре завітати в гості до згаданих закладів освіти? І поговорити з тими активістами медіаосвіти, що згадані в тексті. Ну цікаво ж? Але для початку треба підготувати базу, це просто. Зацитуємо з нашого початкового тексту.
А. Заклади освіти
Учасниками експерименту від Полтавщини стали 9 навчальних закладів:
1. Комсомольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1. Сайт, сторінка.
2. Комсомольська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2. Сайт, сторінка.
3. Кременчуцький колегіум № 25. Сайт, сторінка.
4. Кременчуцька ЗОШ I-III ст. № 16. Сайт, сторінка.
5. Кременчуцький ліцей № 11. Сайт, сторінка.
6. Великобагачанська ЗОШ I-III ст.Сайт, сторінка.
7. Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ст. Гребінківського району. Сайт, сторінка.
8. Полтавська загальноосвітня школа № 28. Сайт, сторінка.
9. Полтавський міський ліцей № 1 ім. І. П. Котляревського. Сайт, сторінка.
Актуальність проблеми формування медіаграмотності та медіаосвіченості в учасників навчально-виховного процесу спонукала ще 8 навчальних закладів долучитися у 2013 році до експериментальної діяльності на регіональному рівні:
1. Остап’євська загальноосвітня школа I-III ст. Сайт, сторінка.
2. Машівська спеціалізована школа І-ІІІ ст. Сайт, сторінка.
3. Карлівська загальноосвітня школа IIII ст. № 3. Сайт, сторінка.
4. Червонозаводська загальноосвітня школа I-III ст. № 1. Сайт, сторінка.
5. Решетилівська гімназія імені І. Л. Олійника. Сайт 1 2, сторінка.
6. Малокобелячківська загальноосвітню школа І-ІІІ ст. Сайт 1 2, сторінка.
7. Соколовобалківська загальноосвітню школа І-ІІІ ст. Сайт, сторінка.
8. Новосанжарський навчально-виховний комплекс. Сайт, сторінка.
Б. Персоналії
У рамках щорічних Літніх шкіл із медіаосвіти, які організовує АУП, підготовлено 5 медіапедагогів із Полтавської області
1. К. М. Муліка, зав. центру практично ї психології і соціальної роботи ПОІППО;
2. Н. М. Масляник, практичний психолог Комсомольської ЗОШ I-III ст. № 2 з поглибленим вивченням математики;
3. О. В. Онищенко, вчитель зарубіжної літератури Кременчуцького колегіуму № 25;
4. І. С. Земелько, заступник директора Полтавської ЗОШ I-III ст. № 28;
5. В. П. Лисечко, практичний психолог Червонозаводської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Лохвицької районної ради.
В. Газета
Учасниками науково-практичних семінарів «Як створити сучасну шкільну газету» (м. Харків, 22-23.11.2012, та м. Зелена Буча, 10-15.08.2014) стали:
- учні Гуміров Віктор і Менчинський Олександр (Полтавська ЗОШ I-III ст. № 28),
- Касьяненко Олексій (Кременчуцький ліцей № 11),
- практичні психологи О. В. Роман (Комсомольська ЗОШ I-III ст. № 1), Т. В. Баранник (Великобагачанська ЗОШ I-III ст.),
- заступник директора Полтавської ЗОШ I-III ст. № 28 І. С. Земелько.
За результатами участі полтавських делегацій у названих вище заходах К. М. Мулікою, В. Гуміровим та О. Менчинським проведено низку майстеркласів, присвячених новій концепції шкільної газети, яка полягає в розробленні в навчальному закладі проекту зі створення сучасної шкільної газети. У майстер-класах взяли участь 34 педагоги та 31 підліток Полтавської області. У рамках цих заходів учасники працювали над формуванням структури газети, визначенням її рубрик, жанрів газетної журналістики, правильним розміщенням інформації на газетних шпальтах, грамотним формулюванням заголовків матеріалів. Загалом було створено 11 макетів шкільних газет. У рамках майстер- класів підлітки та дорослі розглядали питання, як створити затребувану, цікаву сучасну шкільну газету.
Із метою активізації процесу оновлення шкільних медіа, демократизації шкільного середовища Центром практичної психолог ії і соціальної роботи ПОІППО заплановано проведення у 2015 році обласного конкурсу «Краща шкільна газета».
4. Кременчуцька ЗОШ I-III ст. № 16. Сайт, сторінка.
5. Кременчуцький ліцей № 11. Сайт, сторінка.
6. Великобагачанська ЗОШ I-III ст.Сайт, сторінка.
7. Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ст. Гребінківського району. Сайт, сторінка.
8. Полтавська загальноосвітня школа № 28. Сайт, сторінка.
9. Полтавський міський ліцей № 1 ім. І. П. Котляревського. Сайт, сторінка.
Актуальність проблеми формування медіаграмотності та медіаосвіченості в учасників навчально-виховного процесу спонукала ще 8 навчальних закладів долучитися у 2013 році до експериментальної діяльності на регіональному рівні:
1. Остап’євська загальноосвітня школа I-III ст. Сайт, сторінка.
2. Машівська спеціалізована школа І-ІІІ ст. Сайт, сторінка.
3. Карлівська загальноосвітня школа IIII ст. № 3. Сайт, сторінка.
4. Червонозаводська загальноосвітня школа I-III ст. № 1. Сайт, сторінка.
5. Решетилівська гімназія імені І. Л. Олійника. Сайт 1 2, сторінка.
6. Малокобелячківська загальноосвітню школа І-ІІІ ст. Сайт 1 2, сторінка.
7. Соколовобалківська загальноосвітню школа І-ІІІ ст. Сайт, сторінка.
8. Новосанжарський навчально-виховний комплекс. Сайт, сторінка.
Б. Персоналії
У рамках щорічних Літніх шкіл із медіаосвіти, які організовує АУП, підготовлено 5 медіапедагогів із Полтавської області
1. К. М. Муліка, зав. центру практично ї психології і соціальної роботи ПОІППО;
2. Н. М. Масляник, практичний психолог Комсомольської ЗОШ I-III ст. № 2 з поглибленим вивченням математики;
3. О. В. Онищенко, вчитель зарубіжної літератури Кременчуцького колегіуму № 25;
4. І. С. Земелько, заступник директора Полтавської ЗОШ I-III ст. № 28;
5. В. П. Лисечко, практичний психолог Червонозаводської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Лохвицької районної ради.
В. Газета
Учасниками науково-практичних семінарів «Як створити сучасну шкільну газету» (м. Харків, 22-23.11.2012, та м. Зелена Буча, 10-15.08.2014) стали:
- учні Гуміров Віктор і Менчинський Олександр (Полтавська ЗОШ I-III ст. № 28),
- Касьяненко Олексій (Кременчуцький ліцей № 11),
- практичні психологи О. В. Роман (Комсомольська ЗОШ I-III ст. № 1), Т. В. Баранник (Великобагачанська ЗОШ I-III ст.),
- заступник директора Полтавської ЗОШ I-III ст. № 28 І. С. Земелько.
За результатами участі полтавських делегацій у названих вище заходах К. М. Мулікою, В. Гуміровим та О. Менчинським проведено низку майстеркласів, присвячених новій концепції шкільної газети, яка полягає в розробленні в навчальному закладі проекту зі створення сучасної шкільної газети. У майстер-класах взяли участь 34 педагоги та 31 підліток Полтавської області. У рамках цих заходів учасники працювали над формуванням структури газети, визначенням її рубрик, жанрів газетної журналістики, правильним розміщенням інформації на газетних шпальтах, грамотним формулюванням заголовків матеріалів. Загалом було створено 11 макетів шкільних газет. У рамках майстер- класів підлітки та дорослі розглядали питання, як створити затребувану, цікаву сучасну шкільну газету.
Із метою активізації процесу оновлення шкільних медіа, демократизації шкільного середовища Центром практичної психолог ії і соціальної роботи ПОІППО заплановано проведення у 2015 році обласного конкурсу «Краща шкільна газета».
Г. Пропозиція
Все, що ви побачили вище - це чернетка, ескіз. Ну, можна сказати і база чи грунтовка для майбутньої картини. Тепер треба поговорити з тими участинками, кого я знайшов у ФБ, і спитати їх про те, що вони з цього приводу думають?
Ну а далі вже побачимо. Хоч, мабуть, треба ще дещо показати: одну газету і одну сторінку. Теж пов'язано з темою.
Немає коментарів:
Дописати коментар