1.8.24

Наукові записки

Чи наукові записки цікаві шкільному журналісту? Ну це, мабуть, дивлячись на те, хто писав?


А далі вже про це поговоримо.

Зміст:


І вже тепер можна братись за читання.

Дуже сподіваюсь, що ми це зробимо разом з авторами. Ось вони: сайт, сторінка. Хоча, звісно, в наші часи ЮТюба, поки не побачив журналіста на власні очі, то його для тебе і нема. Раніше це казали про Фейсбук. До речі, як вже згадали.

Я хотів спочатку запросити педагогів, юних журналістів, знайомих БДЮТівців. Але потім подумав, що треба таки почати з авторів. А як хтось відгукнеться, то тоді вже і педагогів кликати. З усіх закладів освіти, різних типів чи форматів, всі ж вони мають цікавитись журналістикою? Ну як покладатись на НУШ
  1. Крайнікова Т.С.
  2. Башук А.І.
  3. Половинчак Ю.М.
  4. Сарміна Г.Л.
  5. Іванов В.Ф.
  6. Захарченко А.П
  7. Соломін С.О.
  8. Голік О.В.
  9. Раренко Л.А.
  10. Кобинець А.В.
  11. Зубарєва М.А.
  12. Соколова К.О.
  13. Вежель Р.Ю.
З тринадцяти (ой, боже ж мій!) авторів на сторінці інституту знайшов лише шістьох. Ну, малувато, здається (46%), але для нашого плану цілком достатньо. Тим більше, що ми ж і на сторінці підстрахуємось. Як хто на кафедрах з 2016 року додавсь новий і йому цікаво (а ви помітили, що збірці вже вісім років?), то він до нас приєднається. А як не цікаво, то й не треба.

Але треба сказати ще про дві обставини. По-перше, що я навчався у Артема Захарченка на його курсі, а по-друге, що в мене на згаданій сторінці семеро ФБ-друзів, то я і їх теж покличу до розмови, може комусь буде цікаво. Отже, берімося до справи.

І за десять днів мали такий результат - 76 переглядів: 


Ну і все на тому. Автори не відгукнулись, на сторінці ніхто не відповів, питання не цікаве тім, хто переглянув текст.




Немає коментарів:

Дописати коментар