7.3.24

Морський ліцей. Фейсбук-форум

Продовжуємо розмову про справи Морського ліцею. Початок тут: перша і друга частини. А сьогодні гостюємо в Фейсбук-форумі ліцею. Він має формат загальнодоступної групи.


Ну і тепер підем роздивлятись.

1. Склад учасників

Базове питання про розмір спільноти вже зняте: більше тисячі учасників, велика спільнота. Далі переходимо до складу. Адже з цим пов'язано питання активності учасників, а відтак і ефективності в вирішенні поставлених задач. Звісно, які люди додались, такою і буде їх життя у форумі. Освіта, життєвий досвід, вік чи сімейний стан - все це буде впливати. 

Про розподіл учасників по трьом спільнотам ми колись ще дізнаємось, а зараз можу тільки додати, що в цьому форумі у автора 26 друзів. Це логічно, Фейсбук формує ці славнозвісні соціальні мережі навкруг форумів, а Ліцей - лідер миколаївської освіти, отже, як кому вона цікава, то вони тут з'являються не випадково.

І знов сюрприз: завідувачі кафедр відсутні в форумі. Є один колега з кафедри ІТ, але, от недоречність, він власне на сайті і не позначений в цій якості. Але, мабуть, можна зробити таке припущення? Ну а керівники методоб'єднань і не були згадані на сайті. То не можна дізнатись про те, чи вони тут є. А от те, що про цю інституцію взагалі нічого на форумі не сказано, це факт.

2. Активність

Тут існують два очевидні виміри: хто і наскільки часто постить, а вже далі - хто коментує? Чи принаймні ставить лайки. Частота постів, будемо вважати, щодня по одному. Це за результатами лютого, навряд дані по інших місяцях (як не брати канікули?) інші. Але дуже вузьке коло авторів. Фактично, все тримається на одній з адміністраторок. Ну а вона подає інформацію тільки офіційного характеру, яку учасники форуму вітають лайками (щоразу від 20 до 50, тобто від двох до п'яти відсотків учасників форуму), але нічого не кажуть в сенсі аналізу, зауважень, пропозицій. Що повертає нас до концепції форуму: чи мають щось казати? Чи очікує від них модератор якихось слів?

А учнівське самоврядування? Згадане. Мала рада так само. А з батьківською дещо незрозуміло.

Бачте, ми знов повернулись до концепції форуму, до визначення того, для чого він потрібен? Ну і для кого.













Немає коментарів:

Дописати коментар