Ось він (дещо відформатований) і супроводжений невеличкими коментарями, що можуть слугувати основою для подальшої дискусії:
Шкільна газета - це інформаційне видання, призначене для учнів, вчителів та батьків, яке відображає події та життя школи\1\. Щодо форми та наповнення:
1. Форма
1.1 Формат: Зазвичай шкільні газети можуть бути в паперовому форматі\2\ або доступні онлайн\3\.
1.2 Дизайн: Дизайн газети повинен бути привабливим та зрозумілим, з використанням зображень, заголовків та ілюстрацій. \4\
1.3 Регулярність: Газета може виходити щомісяця або кварталу, залежно від можливостей школи\5\.
2. Наповнення\6\
2.1 Новини: Публікації про актуальні події в школі, такі як оголошення, досягнення учнів і вчителів, спортивні події і так далі.
2.2 Статті: Статті на різноманітні теми, які цікавлять учнів і педагогів, наприклад, освітні питання, поради щодо навчання тощо.
2.3 Рубрики: Встановлення рубрик, таких як "Мистецтво і культура", "Наука і технології", "Спорт" і інші, для охоплення різних аспектів шкільного життя.
2.4 Відгуки та листи читачів: Включення відгуків від учнів, батьків та вчителів може покращити зв'язок і взаємодію в шкільній спільноті.\7\
Обґрунтування цієї форми та наповнення полягає в тому, що шкільна газета сприяє інформуванню та обміну інформацією в шкільному середовищі, підвищує зацікавленість учнів у навчанні, підтримує співпрацю між різними групами учасників навчального процесу, та сприяє створенню позитивної атмосфери в школі.
Думаю, що шкільні сайти та профільні групи стовідсотково перекривають ці потреби\8\.
Коментарі
1. В цілому підтримую, але з двома зауваженнями.
1.1 Я б замість "інформаційне видання" вжив "засіб масової інформації".
1.2 Я б ще додав "і забезпечує як розвиток закладу освіти, так і зростання медійних компетенцій кожного учасника процесу".
2. Забудьмо, це абсолютно нереально.
2. Забудьмо, це абсолютно нереально.
3. ... як кластер, представлений на різних платформах чи каналах Інтернету.
4. Додати. Дизайн окремих складових шкільного кластеру виконують відповідні робочі групи (редакції) чи автори згідно з самостійно визначеним ними порядком.
5. Це ж для паперового варіанту, який пропонується не розглядати взагалі? А Інтернет-канали діють 24\7.
6. 2.0 Наповнення кожного компонента шкільного кластеру визначається його редакцією чи автором, але містить загальну інформацію, що визначена далі в цьому розділі.
7. Цілком природним є розміщення відгуків на публікації складових кластеру у відповідних групах офіційної сторінки закладу освіти.
8. Технічно, тобто в потенції. Вони створюють відповідні можливості. А для того, щоб можливості запрацювали, потрібні журналісти, організовані в редакції. Чи це гурток, а може факультатив, студія, клуб? Може, може, але потрібна деталізація в кожному конкретному випадку. Гурток може підтримувати кілька мікро-кластерів (блог+група або, скажімо, ЮТюб-канал), а може бути постачальником кадрів в редакції газет класів.
9. Коли цей текст був на Фейсбуці, то назва була непотрібна, а зараз? Я б назвав "Концепція шкільної газети". І потім би ми цей текст доопрацювали вдвох і подали на обговорення шкільній спільноті. Був би процес. В результаті якого, я сподіваюсь, постали б саме такі от газети - одна, друга, третя... А 800?
Немає коментарів:
Дописати коментар