6.10.23

Черкаси. Перша гімназія

Зараз зрозумієте, про що йдеться.



От що мені колеги допомогли знайти. Пану Сергію подяка, сьогодні-завтра почитаємо, далі будемо тему розкривати.

Почнемо зі сторінки. Зазирнемо в одне Положення. Потім в інше.

І нагадаємо дещо про газету з офіційного сайту:

15 квітня 2010 року з ініціативи гімназистів у газети з’явився дитячий випуск часопису «УНІКАЛЬНИЙ ГІМНАЗИСТ». Першим редактором дитячого видання був Андрій Шендрик.

Редакторами були в різний час Величкіна Вікторія, Авдєєнко Злата, Кравець Валентина, Коваленко Анастасія, Дуда Катерина, Швець Тетяна, Стригун Світлана, Гончар Зореслава.

Газета виходить українською мовою, також мовами країн, які вивчаються у гімназії. УНІКАЛЬНИЙ ГІМНАЗИСТ виходив в статусі додатка газети ГІМНАЗИСТ до кінця 2014 року.

Шеф-редактором видання є Нікітська Анастасія Анатоліївна, тел.0961818247, e-mail: nikitskaya96@gmail.com

У друкованому варіанті газета виготовляється у вінницькій газетній друкарні ПКЛ, електронну версію видання публікує адміністрація сайту.

Далі прочитаємо останній номер. Ось його обкладинка: 


А далі... Далі була велика неприємність для мене. Я навіть розгубився, бо раніше точно знав, що найкраща в нас з медіаосвіти - Запорізька 19. А тепер вже і не знаю. Та ні, жартую, бо нема тут, звісно, жодної непріємності, а навпаки - велика втіха. І підтвердження того, що я повторюю весь час щодо шкільної преси: краще один раз побачити. Десять тренінгів чи семінарів не замінять одного перегляду такої от справжньої живої газети. Я маю на увазі тих педагогів і активістів учнівського самоврядування, що хочуть бачити свою школу серед кращих, а не десь там позаду - у тиші і спокої, без зайвих розмов про зайві питання. От наприклад.


Ну годі про тих, хто пасе задніх, давайте думати про подальші плани лідерів. Разом, разом, чогось мені видається, що з творчого союзу Запоріжжя і Черкас буде великий практичний результат. Я навіть проект придумав. Під назвою З19-Ч1-Ж, в трьох частинах, от зараз покажу.

1. Головні конструктори кластерів (це мовою технічною) чи шеф-редактори інтегрованих або й конвергентних редакцій (це як кажуть медійники), а це, звісно, Андрій Єлькін і Анастасія Нікітська (вже ми з ними склали в приваті робочу групу) пишуть програмні тексти про медійний розвиток своєї школи в наступному році. З урахуванням досвіду партнерської редакції. Найкраще, думаю, поставити ці тексти - статті чи есеї, а може концепції чи програми - на Всеосвіті. Але можна і на офіційному сайті закладу. Чи в шкільній газеті. А ми тут в міру готовності тих текстів дамо посилання: 1, 2, 3, 4... І буде нам розподілена творча дискусія.

2. Учасники проектів, а може й ті, хто долучиться, читають  те, що подали шеф-редактори, і їм відповідають. Як великі серйозні тексти, то за тою самою схемою, що згадана, і ті тексти так само стають в наш наведений вище перелік посилань - дискусія розгортається. А коротенькі зауваження, нотатки можна подавати тут. І цілком можливо, що первинні тексти, що їх було підготовлено шеф-редакторами з самого спочатку набудуть відповідних змін, запропонованих учасниками обговорення.

3. Ну а ті, хто тільки почав цікавитись журналістикою - їх запрошуємо в навчальну групу, там можна буде і теорію питання подивитись, і свій власний блог запустити. Ну, може, газету свого класу, може блог факультативу чи гуртка, а може й сімейний - "Тато, мамо і я - журналістська сім'я". І в такий спосіб жовківчанам допомогти, власним прикладом.

Отже, запрошую всіх згаданих вище черкащан, а також запоріжан поділитись своїми думками про розвиток своєї газети (чи й кластеру) в новому навчальному році. І зважте, що це буде рік Перемоги, то наші пропозиції мають бути її гідні.

До речі, вам, шановний читачу, який підхід більше пасує, для вашої школи - черкаський чи запорізький? А чого? Приєднуйтесь, приєднуйтесь до дискусії, адже саме це є початком подальшого руху в саме вашій школі. Треба наздоганяти лідерів, то рушайте.

---

16.10 результати обговорення були такими. А тут 140 переглядів. І жодного слова від тих, хто долучивсь. Що пробуджує, звісно, певні думки, поки що не надто виразні. І ставить на порядок денний продовження?






Немає коментарів:

Дописати коментар