17.7.23

Фестиваль ШГ-23

Починалось все з невеличкої неприємності. Аж тут мене осінило: можна ж просто запитати у друзяки Гугля про "шкільну газету" - і все відразу стане ясно. Ось вони газети, ось вони заклади освіти і юні журналісти, а ось вони методичні рекомендації - повний спектр. Спасибі, старий, ніколи не підводиш!

Але, але... Так, ну надто вже багато всього, як же і підступитись? І що воно має бути? О! Гугль підказав, ми його підказку почули:


В двох частинах чи на двох майданчиках: Теорія і Практика. А 23 тому, що наступного року, вже після Перемоги повторимо зустріч і подивимось, чи вдалось нам за рік просунутись, хто чого встиг навчитись і може показати загалу. Отже, вирушаємо? 

Це такий був початковий замах. Потім стало ясно, що треба рухатись в два етапи. Спочатку запросити всіх згаданих персоналій, показати їм ідею, почути, може, якісь зауваження, щось доопрацювати, а вже потім...

Так, після остаточної підготовки робочих майданчиків вже запросити всіх юних журналістів і редакторів всіх газет, учнів і батьків походити-подивитись, подумати і - та звісно ж - написати про свої враження. Можна в свою газету, можна на ФБ-сторінку - то вже як кому зручніше. А посилання на той текст ми поставимо при відповідному абзаці наших двох майданчиків. Вже забули? Теорія і Практика.

Перша фаза - персональне запрошення - стартувала 17.07.23 Запрошень було вісім. Хтось відгукнувся і підтвердив статус ФБ-друга, хтось не помітив того повідомлення, але ніхто не підтримав фестиваль як ідею і не подав пропозиції щодо його організації.

А картина з переглядами дуже цікава: 


Бачте, люди дивились цей текст, а в робочі майданчики не заходили. Тут дві гіпотези: їм взагалі нецікаво чи вони не знають, як користуватись посиланнями. І, бачте, Практика цікавіша за Теорію. Для тих, кому взагалі цікаво.

Друга фаза. 19.07 запрошуємо вже не персонально, а колегіально, по всіх тих згаданих групах і сторінках. І 21.07 картина з переглядами була така: 35-6-9. Але без реакції. Може щось там в групах написали, а ФБ не помітив? Підемо дивитись на місці.

24.7 Перегляди такі: 43-34-11 і є перший контакт з директором школи.

26.7 185-40-14. Тобто люди сюди заходять, а далі не йдуть. А не переглянувши все на посиланнях (та от хоч би і Полтаву), про що можна казати?

1.8 Ми були у стадії 248-43-15 і без відповідей від учасників фестивалю. Бачте, дивляться, але мовчать. Тоді рушаємо на Баштанщину вже в новій технології. Так, технології фестивалювання? Ну яке ж слово кострубате! Давайте казати Фест-технології. Ну а зміст її очевидний:

ФТ1. Читання, знайомство з наявним досвідом шкільного газетярства.

ФТ2. Обговорення набутих знань в форумах закладів освіти чи загальних освітянських.

ФТ3. Формулювання для власної школи програми започаткування чи розвитку її газети.








4 коментарі:

  1. Анонім25.7.23

    Та все тому, що мало що зрозуміло. А шкода: хочеться долучитися...

    ВідповістиВидалити
  2. А Ви на посилання ходили? Всі газети побачили? В Полтаві були?
    Для надійності: https://www.facebook.com/groups/208927382137773/posts/211135465250298/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Варто повторити, навіть якщо вже десь там пояснено...
      Дяккую!

      Видалити
    2. Так, головна ідея в тому, що люди мають прочитати про ті події, які відбулись раніше. Тоді вибудовується ланцюжок. Ну а цього не виходить. Або не цікаво від самого початку (і тоді вже ніхто нікуди не йде далі, хоч розуміє, що таке посилання), або користуватись посиланнями нема звички. Ну просто люди не знають, що треба натиснути. Яке співвідношення варіантів, їх вага, ми, мабуть, ніколи не дізнаємось, але що ж робити? Зрозуміло, треба йти далі від того, що вдалось досягти сьогодні.

      Видалити