Далі виявилось, що в Університеті імені Сухомлинського такої кафедри нема, я помилився. Натомість...
Могилянка
Сайт, сторінка. Сторінка кафедри з посилання в мене чогось не працює, а сторінка Університету є. А ось газета. І журнал. І багато чого ще, що колектив кафедри презентує. А у його складі Тетяна Монахова, Ольга Тулузакова, Юрій Фінклер, Анна Соловйова, Юлія Сазонова, Катерина Сільман, Ірина Білоус, Людмила Бернацька і Анна Чулкова.
Пилип Орлик
Сайт, сторінка. Є ще і акаунт. А це в Первомайську. А от вже сторінка кафедри. А от ще. А ще є консультант. І дуже цікава конференція. Газети я не знайшов, хоч є багато різних проектів на сайті кафедри, втім, от її склад: Валентина Стєкольщикова, Галина Берегова, Олександр Грищенко, Маскалева Людмила, Бабич Віра, Стеванович Раїса, Василевич Тетяна, Павєл Наталія, Анатолій Чубаченко.
Україна
Сайт, сторінка. Кафедра: Андрій Завгородній, Любов Спанатій, Валентина Стєкольщикова, Олена Божко, Андрій Василевич, Світлана Кандюк-Лебідь.
Культура
Сайт, сторінка. Сказати по правді, я трохи сумнівався в тому, що журналістів готують в цьому закладі, як пообіцяв один сайт, але хіба Будинок творчості - то не тема саме для цього вишу? Ну тоді про кафедру: Тетяна Сидоренко, Олена Петренко, Ольга Баковецька, Шуляк Світлана, Єрмолаєва Ганна.
Пропозиція
Поки збирав посилання, сформулював. Ну, зрозуміло, що це ескіз, який треба обговорювати, але...
От є така теза, що для того, щоб якесь питання чи проблему найкраще зрозуміти, треба спробувати про це розповісти комусь. Або так: щоб якусь практичну справу достеменно відчути (ну, хоча б як зварити борщ), то треба спробувати навчити когось, так би мовити, "з повного нуля". То от чи не можна було б кожному студенту-журналісту як частину деражвного іспиту чи заключної сесії запропонувати презентацію шкільної газети, що її цей новоспечений журналіст протягом свого навчання в університеті формував, вирощував в якійсь конкретній школі. Може, своїй рідній, а може і іншій, там, де директор попросив про це кафедру. Така от ідея. Далі буде.
---
Ні, кафедри не мають що сказати.
Немає коментарів:
Дописати коментар