10.8.21

Що порадиш, друзяко Гугль?

Невдача П'ястука відкрила нові горизонти. Як ви вже зрозуміли, орієнтовані на пошук Гугль.

Дійсно, як пересічні школи не хочуть рухатись в бік учнівської журналістики, то треба запитати в Гугля: а хто в Україні тут веде перед, хто найбільш відомий з цього приводу? І от вам відповідь:


Ну от бачите, є, є на що подивитись. Зазначимо, що ваш пошук у Гуглі може дати трошки інший результат, але його вигляд, рясні і соковиті зображення будуть точно такі. Так же? Тоді повертаємось до наших питань. А саме: як запустити процес учнівської журналістики в пересічній школі, де тої газети або взагалі нема, або вона така зачухана, що й нема на що дивитись? Ну чи якось так. А питати будемо в лідерів цієї справи, що відомі Гуглю. Зрозуміло, що в директорів, а там вже вони нехай нас адресують до редакторів, так же?

1. Роздивляємось

1.1. Київ. Школа №186

А це її сторінка. Директор Олена Мархай

1.2. Святогорськ. Школа №12

Сторінки нема. Директор Григорій Поух. 

В газеті я побачив таке: 


Коментар сайт приймає, але не показує, перевірка адміном. Трошки це заважає чи ображає. Ну і, мабуть, газеті теж не додає популярності?

1.3. Харків. Школа №121

Сторінка (не робоча). Директор Віторія Горова.

1.4. Харків. Гімназія №152

Сторінка. Директор Людмила Луценко. 

1.5. Чернігів. Ліцей №32


1.6. Покров на Дніпропертовщині. НВО


Щоправда, тут газета є, але побачити її не можна: 


1.7. Вінниця. Школа №27


1.8. Київ. Школа №132

Сторінка? Директор Микола Савченко. 


На жаль, тут теж розмовляти не хочуть.

2. Пропозиція в два кроки

... для тих педагогів і активістів учнівського самоврядуванн, що я з ними поки що познайомився заочно, а тепер хочу запросити на дистанційний навчальний курс. З двох кроків.

2.1 Перший крок

Переглядаємо наведені вище посилання і порівнюємо те, що побачили, з тим, що є у власній школі. Це навчання? Без сумніву, як займати конструктивну позицію і дивитись на все під кутом зору: а як робили, робимо чи зробимо ми?

2.2 Другий крок

Враження від першого кроку нотуємо в будь-якій прийнятній для себе формі на будь-якому ресурсі: шкільному сайті, сторінці, блозі - де зручніше. Ну а посилання показуємо в коменті до цього тексту. Щоб вийшло в нас обговорення.

Це навчання? Так, і набагато більш ефективне, ніж те, що відбулось на першому кроці. Бо формулюючи, аргументуючи свою точку зору, кожен з тих, хто напише, піднімиться на вищий щабель. Ну і, без сумніву, засвідчить, що він вже вимоги НУШ стосовно компетенцій у сучасних засобах комунікації, опанував і використовує. 

3. Спецпропозиція 

...для класних керівників чи педагогів-організаторів. Залучіть до навчального курсу своїх підопічних - актив учнівського самоврядування. По два-три від класу чи школи. А після того, як вони напишуть про свої враження, напишете і ви, узагальнюючи і підсумовуючи те, про що вони сказали.

4. Суперспецпропозиція

... для директора школи. Як йому цікава тема шкільної газети, то він може процес певним чином організувати, направити, а потім, коли вже і учні і педагоги напишуть свої есеї, підсумувати і окреслити певну перспективу газети цього конкретного закладу освіти. 

Фантастика? Може й так, втім, побачимо.

---

І от коли там, де "побачимо" стало 171 перегляд, а тут 61, то один директор і відгукнувся. Поки що шушукаємось в приваті, але з часом щось же і покажемо людям. 

Аж тут новина. Про той таки П'ястук?














Немає коментарів:

Дописати коментар